Convivium

Venne 2 spurtille 500 x 2 cunije
Messaggio del 11-09-2007 alle ore 12:47:27

e che devo fare il sacrificio?
quella vuole una cosa sola da me.

forse te lu peparole, jhi manghe l'aje pe cucinarese la cunije
Messaggio del 11-09-2007 alle ore 11:04:50
thò so truvat du cunie pi te cinghialò, abbufft ca quess t'attocche pi mo'

iè nuccon piccirill, ma mo li facem cresc e dapò i li magnem
Messaggio del 07-09-2007 alle ore 10:02:42
e che devo fare il sacrificio?
quella vuole una cosa sola da me.
Messaggio del 06-09-2007 alle ore 20:41:14
Crasso,
falle cuntentente e gabbate sà signore. Strigne n'amicizie, fatte invità a la case e 'nvitile pure tu. Dope, quande nin zi l'immaggine la puverette, tracchette. La cunije fà lu mestiere sè e tu quelle tè. Chi magne e chi vè magnate. Jè na legge de nature, une di quilli ca tante piace a chi lu signore di Aledimat. S'utema jelare mà fatte aristregne la cigne, cjà rincerche proprie na bella cunije. Spicceteve a fà quelle ca jeta fà, la pacinze tè nu limite, dope li feste aecche si cumije a tuzzilà a la porte de cacche d'une, sinza fà nume. Chi tè li recchie pi sintì a chi videsse quelle ca da fà. Ca nu teneme fame e ni steme a li cumida sì.
Messaggio del 06-09-2007 alle ore 19:11:52
wanted:cunije vive o murt,meje già cucinate
Messaggio del 06-09-2007 alle ore 19:09:00
Messaggio del 06-09-2007 alle ore 16:44:38
pure nel palazzo dove ho lo studio ci sta una che ha una cunija e l'accarezza come fosse un cagnolino e la porta in giro in una gabbietta.
Ogni volta che passa e io guardo lei si aggiusta i capelli e il vestito pensando che io guardi lei, ma non sa quale è il mio desiderio ...
Messaggio del 06-09-2007 alle ore 15:06:56
meno male che na cacciate lu fucile e nin tha sparate
Messaggio del 05-09-2007 alle ore 08:28:01
FC una vicina di casa ieri mi ha confessato inconsapevole del pericolo:ho un coniglio bellissimo a casa,risposta:signora facciamo con le patate e peperoni.
La signora ha scappat,dicendo nu sacche di male parole in tedesco contro di me,che i so fatte??
Messaggio del 03-09-2007 alle ore 19:41:44

si proprie n'asine
Messaggio del 31-08-2007 alle ore 13:53:03
Uajòooo, nin ci faceme 'mprusà da li pinsire a la dù merze. Arieme a li cunta nustre. Aecche ci stà dù spurtille di 'na fiatte cinghicente ca stenne aspittà nu padrone ca si li vè a pijà, e ci manghe dù cunije all'appelle. Videte da pruvvidè subbite sinnò tutte la machine pije la vie di li Trabbaccune. E dope ca ite annenze a la piste de motocross vi lu scurdete, cullù allocaelle li dimulisce entra a la jurnate. E n'aspittete l'utime mumente pi fà abbassà lu prezze, ca pi na cunija sole nin ci facce manghe si vinesse die a la croce.
Messaggio del 30-08-2007 alle ore 08:15:05
tremendo!!!!!!!!!
Messaggio del 29-08-2007 alle ore 18:00:22
Jà essere chiù sincere, jè da la fine di lu utticente ca li famije d'origine ni avessara essere cuscì puvere. Dope, 'nghi lu sudore di la fronte e scumenne lu sanghe tutti li santi jurne nu pare d'ettere da la vie di mammeme e mezze ettere e na piccule iniziative di lattere da la vie de petreme, avevene fatte 'scì da la miserie chiù nere le famije di li sciora mje. Parlè, avanna a jesse de li ave luntene, in famije nin sà maje parlate di succe o di mezzedre. Quelle chi scrive aecche dà essere nu misticume tra lu lancianese, lu uastamillese, lu santapulinarese e lu navellese(forse stutime lu chiù pulite, a li vie de l'Aquile si parle 'n'italiane abbastanze currette). Je a la fine de li cunte nin parle lancianese verace ma n'abruzzese manusguale. Ma vede c'ariscete, ritte e storte, lu stesse a adduvinà quelle che voje assignificà.
Messaggio del 29-08-2007 alle ore 17:11:24
si fije di soccie occomma mé, disgraziate.
ma lu dialett je strane, ni je di lancian, ni je mang di lu sagr né di lu mar, cia rimast sol li zone di lu futrin e no oltr di lu more, oppure li zone di castel nove. Quale je l'origine di sa famije disgraziate e puvirette gne quell me?
Messaggio del 29-08-2007 alle ore 14:46:46
T'aje maje ditte ca m'anne cungriate li artiste di Lanciane?
Ngnornò. Aje simpre affirmate ca venghe da la sirvitù de la glebe, addonne n'esiste cunfine di Cumune, ma sole cunfine di terre, ma nonne di li pruprie, ma sole quilli di li padrune e chi lu vommiche de sanghe ca ni je putesse finì ancore ammò a chi li disgraziatacce...
Messaggio del 29-08-2007 alle ore 13:02:12
ciai uno strano dialetto ma si sicur ca si di lanciane?
Messaggio del 28-08-2007 alle ore 22:31:15
Crasso, ma si m'aritruvesse une o dù belle cunije nustrane tra li mine, siconde la vizia tè, je jesse a venne li spurtille de 'na machina vecchie? Stesse già da nu belle pezze chi la cunijole dentre a chi lu cavacce che m'aritrove. Comunque 'nghi na vusse a destre e na vusse a sinistre, pense ca prime o poi ci l'avessima supizzà na bella cunije nustrane.
Messaggio del 28-08-2007 alle ore 17:17:26
Bettino-Ghino pi me va bbone, a la facciaccia brutt di chi ci vo male ma

la cunije addò stà?
Messaggio del 27-08-2007 alle ore 22:09:46
Crasso,
pi lu vinelle roscie dimme quale prifirisce. Ma ci li viveme a la facciaccia brutte di quilli ca ci vo male, fusse di destre o di sinistre nin cagne.
Messaggio del 27-08-2007 alle ore 18:39:28
Faber ha una 500
F.C. ha una 500
ma quisse nin ti danne nè la 500 e nè li cunije
Messaggio del 27-08-2007 alle ore 17:14:38
ji tenga na cingcent senza spurtill e senza fanal ma mi li teng accuscì e li du' cunje ca teng nin di li deng mang si ci cal G... C...... pirsunalmend picché ji so animalist e nin pozz avvidé lu male avvidè, però ti pozz anvità quand mi li coce sott a lu copp si purt nu vinell rosc bon e ji li magnem insieme alla faccia di quill di sinistr, va bon?
Messaggio del 27-08-2007 alle ore 14:32:31
Aecche dà risponne chi tè dù cunije da scagnà pi dù spurtilli de 'na vecchie cinqhicente
Messaggio del 27-08-2007 alle ore 11:34:37
e dapò nin sa parlà manch in dialetto bannetl cussù
Messaggio del 27-08-2007 alle ore 08:18:14
spampanato farlocco gaglioffo di un .................. non ti posso dare un compitino da fare che sbeje......ti so ditte di aprirle sulla piazza stù post
Messaggio del 26-08-2007 alle ore 11:12:41
Tenghe 'na vecchie Fiatte cinghicente e ci vulesse ricavà caccose assopre prime de ruttamalle. Allore sò fatte 'na bella pensate. Prime de purtalle a Giannette, alloca assotte, putesse sgancià due spurtille e due fanale annenze e vennele o scagnarle pì due belle cunije nustrane. Chi fusse anteressate mi ponne arilassà 'na pruposte e je jè denghe 'nu sguarde e j'arifacce arisapè la risposte. Mi raccomanne, sole pirsone aripulite e oneste, li artiste de Lanciane a cò nin m'allappesse. Cà ajecche nin zi magne prisutte pì li vocca aperte. Li cunije l'aricunosce da l'addore, nin m'arifilete li fricature ca vi venghe a la case e vi facce nu macelle. Sopra a lu magnà nin perdone!

Nuova reply all'argomento:

Venne 2 spurtille 500 x 2 cunije

Login

Registrati
Mi so scurdate la password

Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui

© 2024 Lanciano.it network (Beta - Privacy & Cookies)